arrowΣκοπός

Να επιτύχουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη και την αποτελεσματικότερη επικοινωνία με το τμήμα Πωλήσεων, έχοντας αποκτήσει τη γνώση όλων εκείνων των στοιχείων, που στόχο έχουν να διευρύνουν την εμπορική μας δραστηριότητα

arrowΔιάρκεια

12 ώρες

arrowΣυνοπτικό Πρόγραμμα

checkΣχέση οργάνωσης πωλήσεων και Marketing Plan επιχείρησης
checkΕντοπισμός - αξιολόγηση του "πλήρους δυναμικού" μίας περιοχής πωλήσεων
checkΣτόχοι πωλήσεων (επιμερισμός, κατάτμηση ανάλογα με τις χρονικές περιόδους)
checkΟργάνωση τμήματος πωλήσεων βάσει κριτηρίων.
checkΚαθορισμός διαδικασιών στο τμήμα πωλήσεων.
checkΑρμοδιότητες και καθήκοντα στελεχών πωλήσεων, προσδιορισμός τους
checkΤμηματοποίηση αγοράς βάσει αναλύσεως στοιχείων πωλήσεων.
checkΑξιολόγηση των πελατών με κριτήρια το πλήρες δυναμικό τους και τις δυνατότητες μεγιστοποίησης της αγοραστικής τους δραστηριότητας.
checkΑρχεία πωλήσεων (Data Base)
checkΣτατιστικά πωλήσεων.
checkΈντυπα πωλήσεων και πωλητών.
checkΤρόποι και μέθοδοι ενημέρωσης της διοίκησης (sales reports).
checkΧρονοπρογραμματισμός πωλήσεων (επισκέψεις σε πελάτες - κόστος επισκέψεων).
checkΕκπαίδευση των στελεχών πωλήσεων – τεχνικές – μέθοδοι
checkCase Studies